ponedeljek, 26. oktober 2009

Čuden vikend

Tole je bil pa en čuden, čuden vikend. Nič, kar sem prijela v roke, mi ni in ni šlo skupaj. Pa sem morala narediti nekaj za sodelavko, ki je praznovala okroglo obletnico. Ampak že od petka naprej je šlo vse narobe. Nisem našla pravega ozadja, niti dodatkov - itak da nimam nič primernega v tistem trenutku -niti karton ni bil pravi, pa imam več kot enega! Skratka nič ni šlo prav!

No, v nedelju pa se mi je kot po čudežu začelo vse sestavljati. Vse je bilo prav in vse je šlo skupaj. Čeprav sem pred tem istim sedela že dva dni in mi ni bilo všeč. Katastrofa! Tako sem cel vikend zapravila za en projekt, ki bi ga lahko - ob drugačnem spletu okoliščin - naredila že v petek.

Tudi takšni vikendi pridejo - in hvala Bogu - minejo!
Pokažem, ko bo imela darilo v rokah!

Ni komentarjev:

Objavite komentar